Ніколенко, Лариса ГригорівнаРойко, Наталія ВіталіївнаНовосельцева, Таїса ВолодимирівнаНасонов, Петро ІвановичПроскурня, Сергій Анатолійович2018-03-012018-03-012009Розвиток клініко-анатомічного мислення студентів із патоморфології / Л. Г. Ніколенко, Н. В. Ройко, Т.В. Новосельцева [та ін.] // Клінічне мислення: шляхи формування та вдосконалення : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2009. – Ч. 2. – С. 22–23.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6480Термін «клініко-анатомічне мислення» означає виховання в лікаря навичок критичної оцінки історії хвороби померлого, складання морфологічного діагнозу, визначення безпосередньої причини смерті. Ці питання вивчаються на заняттях із біопсійно-секційного курсу медичного і стоматологічного факультетів. В системі охорони здоров’я і в навчальному процесі значення біопсійно-секційного курсу для позитивної мотивації підвищення знань багатогранне, сприяє запобіганню діагностичним помилкам через правильне формування діагнозу хвороби і правильне розуміння біопсійних даних.ukклініко-анатомічне мисленнярозвитокудосконаленняформуваннясекційний курсРозвиток клініко-анатомічного мислення студентів із патоморфологіїThesis