Таран, Зінаїда МихайлівнаСологор, Ірина МиколаївнаГончарова, Євгенія ЄвгенівнаРоженко, Інеса ВіталіївнаTaran, Z.Solohor, I.Honcharova, Ye.Rozhenko, I.2025-05-072025-05-072025-02Інноваційні технології у формуванні мовних компетентностей здобувачів освіти / З. Таран, І. Сологор, Є. Гончарова, І. Роженко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12-14 лютого 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 242–245.УДК 378.147:004:37.016https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26356У статті розглядається роль інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов. Проаналізовано основні інструменти та платформи, які сприяють ефективному формуванню мовних навичок, а також їхній вплив на мотивацію та результативність навчання. Особливу увагу приділено інноваційним підходам, як-от штучний інтелект, віртуальна реальність, гейміфікація та масові відкриті онлайн-курси. Дослідження підкреслює важливість інтеграції інформаційних технологій у навчальний процес для створення інтерактивного та персоналізованого середовища навчання. The article examines the role of information technology in the modern process of learning foreign languages. The main tools and platforms that contribute to the effective acquisition of language skills are analyzed, as well as their impact on motivation and learning effectiveness. Particular attention is paid to innovative approaches, such as artifi cial intelligence, virtual reality, gamification and massive open online courses. The study emphasizes the importance of integrating information technology into the educational process to create an interactive and personalized learning environment.ukінформаційні технологіївивчення іноземних мовштучний інтелектвіртуальна реаль ністьгейміфікаціямасові відкриті онлайн-курси (MOOC).information technologyforeign language learningartificial intelligencevirtual realitygamificationmassive open online courses (MOOC).Інноваційні технології у формуванні мовних компетентностей здобувачів освітиArticle