Романко, Ірина ГригорівнаРоманко, Ирина ГригорьевнаRomanko, I. H.2018-03-222018-03-222007Романко І. Г. Теоретичні основи дослідження педагогічних можливостей діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Збірник наукових праць ПДПУ ім. В. Г. Короленка. – 2007. – Серія: «Педагогічні науки». – Вип. 5 (57). – С. 203–207.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6968В даний час в умовах гуманізації і індивідуалізації навчання особливе значення має ідея діалогу, яка може спонукати багатьох до пошуку шляхів її реалізації. Дослідження в різних областях сучасного знання (педагогіці, психології, культурології і т.д.) демонструють надзвичайну плідність ідеї діалогу, багатство її методології. Розуміння принципової неоднозначності діалогу істотно підсилює цей методологічний потенціал, розширює і заглиблює сферу його застосування, відкриває нові перспективи і можливості для вивчення цілого ряду традиційних проблем, в числі яких і проблема людини.ukдіалогмовленнєва взаємодіяпедагогічне спілкуванняпедагогічна взаємодіяТеоретичні основи дослідження педагогічних можливостей діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої БританіїArticle