Lobach, NataliiaIsychko, LiudmylaDymar, NataliiaVakaliuk, IvannaYuryk, OlhaBokova, SvitlanaЛобач, Наталія ВячеславівнаІсичко, Людмила ВолодимирівнаДимар, Наталія МихайлівнаВакалюк, Іванна ВолодимирівнаБокова, Світлана ІванівнаЮрик, Ольга Єфремівна2022-01-062022-01-062021-12-16Moodle Innovation Learning Technology for Medical Education: From Theory to Practice / N. Lobach, L. Isychko, N. M. Dymar [et al.] // Journal of Pharmaceutical Research International. – 2021. – Vol. 33, issue 59A. – P. 245–260. doi: 10.9734/jpri/2021/v33i59A34269.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17382COVID-19 pandemic has affected the medical and pharmaceutical education globally by disrupting traditional educational practices such as classroom-based teaching. This necessitated implementation of a distance learning via online platforms by medical and pharmacy schools around the world, including Ukraine. The short review aims at studying the global experience on use of innovative e-learning platform Moodle for distant medical and pharmaceutical education, figuring out its advantages and disadvantages for teaching medical/pharmacy students and healthcare professionals, and working out some recommendations for its further implementation in Ukrainian medical schools. For this short review, the authors relied only on accredited and peer-reviewed resources with free access articles available, such as Pubmed. The searches identified 32 full-textual content articles, of which 19 had been included in this paper and submitted to a narrative review.Пандемія COVID-19 вплинула на медичну та фармацевтичну освіту в усьому світі, порушивши традиційні освітні практики, такі як навчання в аудиторії. Це зумовило необхідність впровадження дистанційного навчання через онлайн-платформи медичними та фармацевтичними школами світу, в тому числі й України. Метою короткого огляду є вивчення світового досвіду використання інноваційної платформи електронного навчання Moodle для дистанційної медичної та фармацевтичної освіти, з’ясування її переваг та недоліків для навчання студентів медичних/фармацевтичних закладів та медичних працівників та вироблення рекомендацій щодо її подальшого впровадження. в українських медичних вузах. Для цього короткого огляду автори покладалися лише на акредитовані та рецензовані ресурси з доступними статтями з безкоштовним доступом, такими як Pubmed. Під час пошуку було виявлено 32 повнотекстові статті, з яких 19 були включені до цього документа та подані на описовий огляд.enмedical educationpharmaceutical educationdistant learninglearning management systemMoodleмедична освітафармацевтична освітадистанційне навчаннясистема управління навчаннямMoodleMoodle Innovation Learning Technology for Medical Education: From Theory to PracticeІнноваційні технології навчання Moodle для медичної освіти: від теорії до практикиArticle10.9734/JPRI/2021/v33i59A34269