Кузь, Віталій СергійовичТесленко, Олександра ІванівнаКузь, Гельфіра МаліківнаБаля, Геннадій МиколайовичМарченко, Костянтин ВалентиновичЛунькова, Юліана СтаніславівнаМартиненко, Ігор МиколайовичKuz, V. S.Teslenko, O. I.Kuz, H. M.Balia, H. M.Marchenko, K. V.Lunkova, Yu. S.Martynenko, I. M.2024-04-052024-04-052024-03-28Моделі взаємин викладачів і здобувачів вищої освіти / В. С. Кузь, О. І. Тесленко, Г. М. Кузь [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 126–127.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23377Розглянуто рівні знань і вмінь, які опановують здобувачі вищої освіти під час навчання в медичних закладах. Висвітлено роль самовиховання й самоосвіти для здобуття теоретичних знань і практичних навичок.The levels of knowledge and skills acquired by higher éducation students while studying at medical institutions are considered. The role of self-discipline and self-education for the acquisition of theoretical knowledge and practical skills is highlighted.ukнавчаннясамовихованнясамоосвітатворчий рівень знаньlearningself-disciplineself-educationcreative level of knowledgeМоделі взаємин викладачів і здобувачів вищої освітиThesis