Пучков, О. О..Уваркіна, О. В.2022-05-262022-05-262021Пучков О. О. Емерджентні властивості сучасної освіти / О. О. Пучков, О. В. Уваркіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 257–261.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18403У статті аналізуються емерджентні властивості сучасної освіти. Визначено, що в умовах світової пандемії актуалізується пошук нових освітніх стратегій розвитку вищої школи. В освітньому процесі послідовно виникають особливі емерджентні властивості, яки допомагають системі оновлюватись без втрати її якісних показників. Зазначається, що інформатизація, віртуалізація, діджиталізація стають невід’ємними складовими сучасної освіти, а концепція номадизму може стати концептуальною основою для формування освітніх стратегій сучасності.The article analyzes the emergent characteristics of modern education. It has been established that in the context of a global pandemic, the search for new educational strategies for the development of higher education is actualized. In the educational process, special emergent properties consistently arise that help the system to renew itself without losing its quality indicators. It is noted that informatization, virtualization, digitalization are becoming integral components of modern education, and the concept of nomadism can become a conceptual basis for the formation of educational strategies of our time.ukемерджентні властивостіінформатизаціявіртуалізаціядіджиталізаціяризомний простірномадизмemergent propertiesinformatizationvirtualizationdigitalizationrhizome spacenomadismЕмерджентні властивості сучасної освітиArticle323.39