Кір'янова, Марина Сергіївна2024-12-272024-12-272024-12-10Кір’янова М. С. Нова українська школа: формування компетентностей для успішного життя в сучасному світі / М. С. Кір’янова // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. – С. 49–50.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25547Стаття висвітлює ключові аспекти реформи «Нова українська школа» (НУШ), яка спрямована на модернізацію освіти в Україні. Особливу увагу приділено інтеграції десяти компетентностей у дев’ять освітніх галузей, що визначені Державним стандартом профільної середньої освіти. The article highlights the key aspects of the "New Ukrainian School" (NUS) reform, which is aimed at modernizing education in Ukraine. Special attention is paid to the integration of ten competencies in nine educational fields defined by the State standard of specialized secondary education.ukсередня освітакомпетентністьосвітня галузьосвітня реформаосвітній процесsecondary educationcompetenceeducational sectoreducational reformeducational procesНова українська школа: формування компетентностей для успішного життя в сучасному світіArticle