Ніколенко, Дмитро ЄвгенійовичВинник, Наталія ІванівнаСовгиря, Світлана МиколаївнаБабенко, Вікторія ІгорівнаСидоренко, Марина Ігорівна2020-02-272020-02-272018Етапи технологій навчання морфологічних дисциплін / Д. Є. Ніколенко, Н. І. Винник, С. М. Совгиря [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні : матеріали ХV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Тернопіль, 17-18 травня 2018 р. – Тернопіль, 2018. – С. 223–224.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12073Різноманітні види, форми та методи контролю знань та вмінь відіграють важливу роль в навчальному процесі. Вони спонукають студентів до систематичної праці, дають змогу кожному з’ясувати рівень своїх знань і вмінь. А найголовніше - це привчають проводити спочатку диференційний аналіз між нормою і патологією (міжпредметні морфологічні зв’язки), згодом - внутрішньопредметний аналіз (диференційна діагностика патологічних процесів) з виходом на клініко-анатомічний аналіз (етіологія, патогенез, патоморфологія, ускладнення, результаті та прогноз захворювань).ukтехнології навчанняморфологічні дисциплінипатоморфологіяконтроль знаньЕтапи технологій навчання морфологічних дисциплінThesis