Могильник, Антон ІгоровичБодулєв, Олексій Юрійович2020-09-152020-09-152020Могильник А. І. Аспекти симуляційного навчання в медичній науці / А. І. Могильник, О. Ю. Бодулєв // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 142–144.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13619Дуже часто при обговоренні проблеми медичної освіти з легкістю підміняють такі поняття як симуляційне навчання, симуляційний тренінг, симуляційна клініка. При цьому наполягають на легкості досягнення пізнавальних медичних навичок, віддаючи пріоритет мануальним. Жодна симуляційна технологія не здатна відтворити реальну клінічну ситуацію, в тому числі відносини студента і викладача. Навчання - це нерозривна сукупність перцепції, мислення й ефекту. Саме відхід від реальності в науково-освітньому процесі й створює умови для поповнення освіти науковою інформацією сумнівної достовірності.Often, when discussing the problem of medical education, it is easy to substitute the following concepts: simulation education, simulation training, clinic simulation. At the same time, they insist on the ease of assimilation of medical skills, focusing on manual skills. None of the simulation technology can fully reflect the clinical situation, including the studentteacher relationships. Study is a single set of perception, thinking and effect. A departure from reality in the scientific and educational process will create conditions for replenishing education with scientific information of dubious reliability.ukсучасна медична освітаметодологіятренінгсимуляційні технологіїmodern medical educationmethodology, trainingsimulation technologiesАспекти симуляційного навчання в медичній науціArticle