Мелащенко, Олена ІванівнаЗюзіна, Лариса СтепанівнаКозакевич, Вероніка КлавдіївнаКозакевич, Олена Борисівна2022-05-252022-05-252021Використання інтерактивних технологій з метою формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів в умовах дистанційного навчання / О. І. Мелащенко, Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, О. Б. Козакевич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 226–230.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18373Під час дистанційної форми навчання, для покращення формування комунікативної компетентності при вивченні пропедевтики педіатрії, під час проведення практичних занять в «on-line» форматі використовувались інтерактивні технології навчання. Це сприяло розвитку навички встановлювати і підтримувати контакт з партнером зі спілкування та використовувати професійну лексику, вмінню знаходити оптимальний вихід з проблемних ситуацій в ході професійної комунікації, зростанню комунікативної толерантності, соціально-комунікативної компетентності та зниженню емоційних барʼєрів у спілкуванні.During distance studing process, for interactive learning technologies were used to improve the formation of communicative competence in the study of propaedeutics of pediatrics, in holding practical classes in the "on-line" format. This optimized the development of the ability to establish and maintain contact with a communication partner and usage professional vocabulary, the ability to find the best way out of difficult situations in professional communication, increase communicative tolerance, social communication competence and reduce emotional barriers in communication.ukдистанційна освітапропедевтика педіатріїінтерактивні технологіїкомунікативна компетентністьdistance educationpropaedeutics of pediatricsinteractive technologiescommunicative competenceВикористання інтерактивних технологій з метою формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів в умовах дистанційного навчанняArticle378.147:614.25