Білаш, Валентина ПавлівнаШерстюк, Олег ОлексійовичГринь, Володимир ГригоровичСвінцицька, Наталія ЛеонідівнаСербін, Сергій ІгоровичКаценко, Андрій ЛюбославовичФедорченко, Ігор ЛеонідовичЛитовка, Володимир Вікторович2024-06-212024-06-212024Моніторинг та постмоніторинг педагогічного досвіду викладання анатомії людини здобувачам вищої освіти – майбутнім лікарям / В. П. Білаш, О. О. Шерстюк, В. Г. Гринь [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2024. – Вип. 2 (173), дод. : матеріали Третього міжнародного морфологічного симпозіуму «Новітні досягнення клінічної анатомії і оперативної хірургії в розвитку сучасної медицини і стоматології», м. Полтава, 20–21 червня 2024 р. – С. 105–107.2523-4110 (print)2077-4214 (online)378.6:61.016:611-028.46(477.53-25)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24141Анатомія людини є однією з фундаментальних дисциплін, яка забезпечує формування у здобувачів освіти підґрунтя для подальшого вивчення інших фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін, тому її вивчення відіграє важливу роль у підготовці майбутніх лікарів. Проаналізувавши власний досвід викладання, було встановлено, що цілеспрямоване використання в освітньому процесі як традиційних (підручники, атласи, анатомічні препарати тощо) так і нових засобів навчання (мультимедійні технології, відеоматеріали, інтерактивний анатомічний стіл) при викладанні дисципліни «Анатомія людини» робить його різноманітним, багатовимірним та ефективним. Human anatomy is one of the fundamental disciplines that provides students with the basis for further study of other fundamental theoretical and clinical disciplines, so its study plays an essential role in the training of future doctors. After analysing our own teaching experience, we found that the purposeful use of both traditional (textbooks, atlases, anatomical specimens, etc.) and new teaching aids (multimedia technologies, video materials, interactive anatomical table) in the teaching of the discipline "Human Anatomy" makes it diverse, multidimensional, and effective.ukмоніторинг педагогічних технологій навчаннядидактичні прийомисамостійна роботаінтерактивні технології навчанняздобувачі вищої освітиmonitoring of pedagogical teaching technologiesdidactic methodsindependent workinteractive teaching technologieshigher education studentsМоніторинг та постмоніторинг педагогічного досвіду викладання анатомії людини здобувачам вищої освіти – майбутнім лікарямArticle10.29254/2523-4110-2024-2-173/addition-105-107