Петришин, Олександр ВолодимировичPetryshyn, O. V.Петришин, Александр Владимирович2020-09-112020-09-112019Петришин О. В. Особливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівників / О. В. Петришин // Науковий часопис. –2019. – Вип. 5 (113). – С. 123–126.2311-2220https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13586Автор статті зазначає, що проблеми комплексного формування професійної психофізичної компетентності студентів під час фізичного виховання, яка забезпечує необхідний рівень адаптації, зміцнення здоров’я і розвиток професійної психофізичної компетентності студентів, є актуальною. Найактуальнішим у цьому питання, на думку автора, є визначення ефективної діагностичної методики оцінки фізичної підготовленості майбутніх фахівців медичних спеціальностей. Використання системи тестування дало можливість індивідуально діагностувати параметри фізичної підготовленості студентів та контролювати ефективність фізичного виховання в процесі їх ППФП.Автор статьи отмечает, что проблемы комплексного формирования профессиональной психофизической компетентности студентов во время физического воспитания, которая обеспечивает необходимый уровень адаптации, укрепления здоровья и развитие профессиональной психофизической компетентности студентов, является актуальной. Самым актуальным в этом вопрос, по мнению автора, есть определение эффективной диагностической методики оценки физической подготовленности будущих специалистов медицинских специальностей. Использование системы тестирования дало возможность индивидуально диагностировать параметры физической подготовленности студентов и контролировать эффективность физического воспитания в процессе их ППФП.The author notes that the problems of complex formation of professional psychophysical competence of students during physical education, which provides the necessary level of adaptation, health promotion and development of professional psychophysical competence of students, is relevant. According to the author, the most relevant issue in this respect is the definition of an effective diagnostic methodology for assessing the physical fitness of future medical specialists. Using the testing system made it possible to individually diagnose the parameters of physical fitness of students and monitor the effectiveness of physical education in the process of their professional-applied physical trainingukвища медична освітапрофесійна підготовкапсихофізичні якостідіагностичні методикистудентиhigher medical educationprofessional trainingpsychophysical qualitiesdiagnostic methodsstudentsОсобливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівниківОсобенности контроля комплексного формирования профессиональной психофизической компетентности в процессе подготовки будущих медицинских работниковFeatures of the control of the integrated formation of professional psychophysical competence in the process of training future medical professionalsArticle051