Piriatinska, N. E.Vdovichenko, V. Yu.Borysova, Y. V.Saprichova, L. V.Trach, O. O.Klochko, N. I.2020-07-032020-07-032019Graphic tests usage as knowledge control method for medical universities students / N. E. Piriatinska, V. Yu. Vdovichenko, L. V. Saprichova [et al.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 320–321.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13043Стаття присвячена сучасним педагогічним підходам у ВНЗ, використання графічних тестів для навчання і контролю знань, що сприяють розвитку активних форм мислення студентів-медиків.The article is devoted to modern pedagogical approaches at the university, the usage of graphic tests for training and knowledge control, contributing to the development of active forms of thinking of medical students.enпідходи в навчанніконтроль знаньтестуваннякомпетентнісний підхідграфічні тестиapproaches in trainingknowledge controlcompetency-based approachtestinggraphic testsGraphic tests usage as knowledge control method for medical universities studentsArticle378.091.26:004.9:61