Харченко, Наталія ВікторівнаКостріков, Анатолій ВасильовичПодвін, Алла Миколаївна2024-06-102024-06-102024Харченко Н. В. Планування навчання / Н. В. Харченко, А. В. Костріков, А. М. Подвін // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 267–268.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23996Висвітлюється сутність навчання, етапи його планування; обговорюються результати навчання, розробка навчальної програми, яка включає оцінювання навчання. Проводиться порівняння методів навчання: лекція, обговорення, вивчення проблеми, рольова гра, групова вправа, мозковий штурм, демонстрація, робочий аркуш, електронне навчання. The essence of training, its steps in planning are highlighted, the results of training are discussed, the development of the training program, which includes the evaluation of training. Teaching methods are compared: lecture, discussion, problem study, role play, group exercise, brainstorming, demonstration, worksheet, e-learning.ukнавчанняплануванняпрограмаметодиспособиtrainingplanningprogrammethodsПланування навчанняArticle