Вонсович, Лідія ПантелеймонівнаВонсович, Юлія ВолодимирівнаВонсович, Лидия ПантелеймоновнаВонсович, Юлия ВладимировнаVonsovych, L. P.Vonsovych, Y. V.2022-05-112022-05-112022-03-23Вонсович Л. П. Підвищення пізнавальної активності студентів через упровадження елементів особистісно-зорієнтованого навчання / Л. П. Вонсович, Ю. В. Вонсович // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 60–61.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18246Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес елементів особистісно-зорієнтованого навчання для підвищення рівня пізнавальної активності студентів і професійної підготовки фахівця, здатного до самоосвіти. Представлений досвід упровадження методик навчання, що сприяють формуванню життєвих компетентностей і лідерських якостей здобувачів освіти.The article substantiates the need to introduce elements of personality-oriented learning into the educational process. It will help increase the level of cognitive activity of students and the professional training of a specialist who is capable of self-education. The article deals with the experience of implementing teaching methods that contribute to the formation of life competencies and leadership qualities of students presented.ukформування особистостіособистісно-зорієнтоване навчаннякомпетентнісний підхідміжособистісні навичкиметоди навчанняpersonality formationteaching methodologiespersonality-oriented learninginterpersonal skillsthe competence approachПідвищення пізнавальної активності студентів через упровадження елементів особистісно-зорієнтованого навчанняThesis