Пустовойт, Ганна ЛеонідівнаЯрмола, Тетяна ІванівнаТалаш, Вікторія ВолодимирівнаКострікова, Юлія АнатоліївнаТкаченко, Лідія АфанасіївнаПустовойт, Ганна ЛеонідівнаЯрмола, Татьяна ИвановнаТалаш, Виктория ВладимировнаКострикова, Юлия АнатольевнаТкаченко, Лидия Афанасьевна2018-10-172018-10-172018Творча активність викладача як фактор його компетентності та інноваційної діяльності / Г. Л. Пустовойт, Т. І. Ярмола, В. В. Талаш [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 199–201.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8758Розглянуто питання одного з найважливіших розділів педагогічного процесу в медичному виші - клінічної підготовки студентів та опанування ними практичних навичок за фахом. Показано, що застосування рейтингової оцінки знань у вищих медичних закладах дозволяє мотивувати студентів до засвоєння знань та оволодіння практичними навичками при вивченні дисципліни. The discussed questions of one of the most important sections of the pedagogical process in a medical college are the clinical trainig of students and acquiring practical skills by profession. It is shownt that use of a knowledge rating assessment in higher medical institutions can motivate students to acquire knowledge and master practical skills when studying the discipline.ukзнанняоцінкарейтингпрактичні навичкиТворча активність викладача як фактор його компетентності та інноваційної діяльностіArticle