Шепітько, Володимир ІвановичШепитько, Владимир ИвановичShepit'ko, V.Лисаченко, Ольга ДмитрівнаЛисаченко, Ольга ДмитриевнаLisachenko, O.2018-04-032018-04-032007Шепітько В. І. Оптимізація навчального процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко // Світ медицини та біології. — 2007. — № 1. — С. 99—101.2079-8334https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7273Регулярне використання різних видів контролю на протязі всього заняття різко активізує аудиторну и позааудиторну работу студентів і є одним з методів оптимізації учбового процесу, оскількі підвищує ефективність засвоєння студентами практичної і теоретичної частини курсу цитології, ембріології, гістології; Регулярное использование различных видов контроля на протяжении всего занятия резко активизирует аудиторную и внеаудиторную работу студентов и является одним из методов оптимизации учебного процесса, поскольку повышает эффективность усвоения студентами практической и теоретической части курса цитологии, эмбриологии, гистологии; The regular use of different control types during all employment sharply activates an audience and pozaaudytornu work of students and is one of methods of educational process optimization, as promotes efficiency of mastering by the students of practical and theoretical part of course of cytology, embryology, histology.ukучбовий процескредитно-модульна системаконтроль знаньучебный процесскредитно-модульная системаконтроль знанийeducational processcredit-module systemcontrol of knowledgesОптимізація навчального процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системиОптимизация учебного процесса на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии в условиях кредитно-модульной системыOptimization of educational process on the department of Histology, Cytology and Embryology in the conditions of the credit-module systemArticle