Весніна, Людмила ЕдуардівнаЖукова, Марина ЮріївнаМіщенко, Віталій ПетровичПавленко, Ганна ПетрівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаГончаренко, Людмила ЛеонідівнаМоргун, Зайтуна КамілівнаVesnina, L. E.Zhukova, M. Yu.Mishchenko, V. P.Pavlenko, H. P.Sokolenko, V. M.Goncharenko, L. L.Morgun, Z. K.Веснина, Людмила ЭдуардовнаЖукова, Марина ЮрьевнаМищенко, Виталий ПетровичПавленко, Анна ПетровнаСоколенко, Валентина НиколаевнаГончаренко, Людмила ЛеонидовнаМоргун, Зайтуна Камиловна2021-02-112021-02-112000Питання профілізації викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті / Л. Е. Весніна, М. Ю. Жукова, В. П. Міщенко [та ін. ] // Профілізація викладання дисциплін у медичному вузі : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2000. – С. 11–12.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14846Питання профілізації навчання студентів завжди вважалося одним із найважливіших напрямків навчально-методичної роботи кафедр і нормальної фізіології. Треба прищепити майбутньому лікарю-стоматологу погляд на фізіологію ротової порожнини та зубо-щелепної системи, як на частину загальної фізіології організму. При вивченні нормальної фізіології особлива увага звертається на зв'язок зубощелепної системи, і внутрішніх органів та систем організму. На практичних заняттях з кожного розділу фізіології обов'язково обговорюються питання стоматологічного профілю. Як приклад можна навести обговорення в розділі «Фізіологія крові» таких питань, «Ускладнення, які виникли після видалення зуба у хворих з порушенням мікроциркуляторного гемостазу», «Фізіологічне обґрунтування підготовки хворих із захворюваннями крові до операції видалення зуба» та інші.ukнормальна фізіологіязубощелепна системаротова порожниналікар-стоматологПитання профілізації викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультетіThesis