Гутор, Л. В.2023-03-212023-03-212022Гутор Л. В. Заперечення, прийняття та адаптація: освітній процес у період війни / Л. В. Гутор // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 51–52.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20308У статті проаналізовано вплив станів заперечення, прийняття та адаптації на освітній процес у період воєнного часу. На основі вивчення досвіду забезпечення вищої освіти у країнах, що впродовж тривалого часу перебувають у воєнному стані, обґрунтовано позитивний вплив цих станів на можливість, ефективність та якість забезпечення навчального процесу.The paper analyses the states of avoidance, acceptance and adaptation and their influence on educational process during the period of war. Based on the study of higher education experience in the countries with a prolonged history of military actions, we grounded the positive effect of these states on the possibility, effectiveness and quality of academic process.ukзапереченняприйняттявища освітавійнаavoidanceacceptancehigher educationwarЗаперечення, прийняття та адаптація: освітній процес у період війниArticle61:378"364"