Запорожець, Тетяна Миколаївна2022-08-162022-08-162006Запорожець Т. М. Організація системи перевіряй знань для поточного та підсумкового контролю з нормальної фізіології / Т. М. Запорожець // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2006. – Частина 1. – С. 92–95.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18908Повноправна участь України в Болонському процесі вимагає суттєвих змін у системі вищої освіти і науки, причому головні проблеми полягають не в запровадженні кредитів чи навіть переході на модульний принцип організації навчального процесу, а в збереженні самобутності та здобут­ків національної освіти при перенесенні на національний ґрунт кращих європейських надбань, насамперед - запровадження систем контролю якості освіти на внутрішньовузівському рівні. Широке використання персональних комп’ютерів дало великий по­ штовх розробці нових інформаційних технологій та широкому впрова­дженню їх у підготовку спеціалістів. Основними напрямками стали розробки електронних підручників, автоматизованих систем контролю знань, розробки робочих місць спеціалістів.ukБолонський процеснавчальний процесстудентитестові завданняОрганізація системи перевіряй знань для поточного та підсумкового контролю з нормальної фізіологіїThesis