Гаврильєв, Віктор МиколайовичБойко, Ігор ВасильовичСоколова, Наталія АфанасіївнаГаврильев, Виктор НиколаевичБойко, Игорь ВасильевичСоколова, Наталья АфанасьевнаGavrilev, V.Boiko, I.Sokolova, N.2018-09-142018-09-142013Гаврильєв В. М. Критичні підходи до євроінтеграції вищої школи / В. М. Гаврильєв, І. В. Бойко, Н. А. Соколова // Європейський вибір – невід'емна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 29–30.УДК 61:378(082).https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8581Після семи років «інтенсивного» приєднання України до Болонського процесу можна констатувати, що це приєднання так і не відбулося, всупереч очікуванням керівників освіти України про завершення цього переходу у 2010 році; After seven years of "intensive" accession of Ukraine to the Bologna process, it can be stated that this accession has not happened, contrary to the expectations of the heads of education of Ukraine about the completion of this transition in 2010; После семи лет «интенсивного» присоединение Украины к Болонскому процессу можно констатировать, что это присоединение так и не произошло, вопреки ожиданиям руководителей образования Украины о завершении этого перехода в 2010 году.ukБолонський процесєвроінтеграціяСорбонська деклараціяєвропейська система вищої освітиSorbonne DeclarationBologna ProcessEuropean IntegrationEuropean System of Higher EducationСорбонская декларацияБолонский процессевроинтеграцияевропейская система высшего образованияКритичні підходи до євроінтеграції вищої школиArticle