Андріянова, Ольга ЮріївнаЯценко, Ігор ВолодленовичАндриянова, Ольга ЮрьевнаЯценко, Игорь ВолодленовичAndriyanova, O.Yatsenko, I.2018-05-242018-05-242007Андріянова О. Ю. Взаємовідвідування занять як сучасний метод оптимізації навчального процесу / О. Ю. Андріянова, І. В. Яценко // Самостійна робота студентів і кредитно-модульна система організації навчального процесу : матер. навч.-метод. конф. – Полтава, 2007. – С. 127–129.УДК 61:378(082).https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8042Здійснюючи контролюючу функцію, кафедра домагається того, щоб контроль не означав для викладача обмеження їх діяльності, самостійності. Така система контролю спонукає професорсько-викладацький склад кафедри до творчої праці, бажання зробити своє заняття ще ефективнішим, змістовнішим, привабливішим для студента, цікавим і неординарним; In exercising its controlling function, the department seeks to ensure that control does not mean for a teacher limitation of their activity, independence. Such a control system prompts the teaching staff of the department for creative work, the desire to make the lesson even more effective, meaningful, more attractive to the student, interesting and extraordinary; Осуществляя контролирующую функцию, кафедра добивается того, чтобы контроль не означал для преподавателя ограничения их деятельности, самостоятельности. Такая система контроля побуждает профессорско-преподавательский состав кафедры к творческому труду, желание сделать свое занятие еще более эффективным, содержательным, более привлекательным для студентов, интересным и неординарным.ukвзаємовідвідування занятьметоди оптимізації навчального процесуmutual learningmethods for optimizing the learning processвзаимопосещение занятийметоды оптимизации учебного процессаВзаємовідвідування занять як сучасний метод оптимізації навчального процесуArticle