Бєляєва, Олена МиколаївнаЛисанець, Юлія Валеріївна2017-11-022017-11-022017Бєляєва О. М. До питання щодо класифікації вправ у вітчизняній і зарубіжній лінгводидактиці (оглядова стаття) / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгводидактичні основи викладання : зб. наук. праць. − Полтава, 2017. − Вип. 17. − С. 6–15.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2166Розглянуто питання щодо встановлення гіперо-гіпонімічних відношень між термінами “система вправ”, “комплекс вправ”, “група вправ”. Проаналізовано і подано класифікації вправ, поширені у вітчизняній лінводидактиці. Автори торкаються теми щодо диференціації вправ і навчальних завдань. У підсумках зазначається, що окреслені питання потребують подальшого дослідження.ukлінгводидактикакласифікація вправвимоги до вправдиференційні ознаки вправнавчальні завданняДо питання щодо класифікації вправ у вітчизняній і зарубіжній лінгводидактиці (оглядова стаття)Article