Дубовая, Людмила ІванівнаБублій, Тетяна Дмитрівна2018-01-032018-01-032016Дубова Л. І. Особистісно–орієнтований підхід до розвитку компетентності студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / Л. І. Дубова, Т. Д. Бублій // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжн. участю, 25 березня 2016 р. – Полтава, 2016. ‒ С. 71.УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4837Нова особистісно-орієнтована концепція освіти передбачає формування особистості з власними цілями, змістом, технологіями. У сучасній вищій школі, як і раніше, превалює традиційний тип освіти з орієнтацією на знання. Компетентності позначаються як здатності особистості здійснювати складні види дій. На кафедрі терапевтичної стоматології сформувати компетентність у студентів дозволяє освоєння чотирьох типів досвіду – пізнавальної діяльності, здійснення відомих способів діяльності, творчої діяльності, здійснення емоційно-ціннісних відносин.ukнавчаннякомпетентністьвиди діяльностістудентиОсобистісно-орієнтований підхід до розвитку компетентності студентів на кафедрі терапевтичної стоматологіїArticle