Мигаль, Вікторія МихайлівнаЧекаліна, Наталія ІгорівнаКазаков, Юрій МихайловичШуть, Світлана ВолодимирівнаТрибрат, Тетяна Анатоліївна2024-02-192024-02-192024Можливості застосування цифрового додатку Kahoot для викладання та навчання студентів / В. М. Мигаль, Н. І. Чекаліна, Ю. М. Казаков, С. В. Шуть, Т. А. Трибрат // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 264–268.978-617-8231-43-9https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22971Вдосконалення освітнього процесу потребує нових підходів до оптимізації отримання знань. Цифровізація один із провідних напрямків сучасного викладання та навчання студентів. Використання цифрових технологій у медичній освіті має вирішальний аспект серед навчальних ресурсів. Використання освітніх ігор як засобів навчання, сприяє розвитку когнітивного, мотиваційного, емоційного та соціального світогляду здобувачів освіти. Kahoot найбільш вдалий приклад гейміфікаційного підходу в освітньому процесі, являючись безкоштовним інструментом навчання у реальному режимі, який не потребує попередньої підготовки до використання. Застосування інтернет ресурсу Kahoot робить навчання веселим та приємним, покращуючи увагу та мотивацію студентів. Комплексне використання цифрових додатків разом з стандартизованими освітніми підходами сприятимуть формуванню загальної, інтегральної та спеціальної компетентностей.ukосвітній процесцифровізаціяKahootформувальне оцінюванняМожливості застосування цифрового додатку Kahoot для викладання та навчання студентівThesis