Стрижак, Діана Олександрівна2024-06-142024-06-142024Стрижак Д. О. Реалізація практико-орієнтованого підходу в освітньому процесі підготовки майбутніх учителів хімії у закладах вищої освіти / Д. О. Стрижак // Хімія, біотехнологія, екологія та освіта : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 15–16 травня 2024 р.). – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 174–176.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24079Важливою формою реалізації практико-орієнтованого підходу у підготовці майбутніх вчителів, в тому числі хімії, є впровадження дуальної освіти. Дуальна освіта як специфічна форма організації освітнього процесу покликана поєднати теоретичні знання, набуті в освітньому середовищі закладу вищої освіти, та практичні вміння та навички, що формуються та вдосконалюються за рахунок перебування в освітньому середовищі школи безпосередньо у ролі асистента вчителя та/або вчителя.ukмайбутні учителі хіміїпрактико-орієнтовний підхідпрофесійна підготовкадуальна освітаРеалізація практико-орієнтованого підходу в освітньому процесі підготовки майбутніх учителів хімії у закладах вищої освітиArticle