Горецька, А. М.Рибалко, А. І.Завгородня, Н. І.2020-12-032020-12-032020Горецька А. М. Дистанційне навчання: психологічні аспекти / А. М. Горецька, А. І. Рибалко, Н. І. Завгородня // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 120–123.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14189У статті розглядаються психологічні особливості забезпечення освітнього процессу в умовах дистанційного навчання, наведено особистісні особливості людини, які слід враховувати при розробці навчально-методичних матеріалів з урахуванням психологічних бар’єрів спілкування, наведенно основні відмінності та переваги дистанційної освіти від традиційних форм навчання.The article considers the psychological aspects of the educational process in distance learning, gives the personal characteristics of a person who should be considered in the development of teaching materials, taking into account psychological barriers of communication, the main differences and advantages of distance education from traditional forms of learning.ukпсихологічні особливостідистанційна освітаосвітній процесpsychological aspectsdistance educationeducational processпсихологические особенностиобразовательный процессдистанционное образованиеДистанційне навчання: психологічні аспектиArticle159.95