Міщенко, Віталій ПетровичЖукова, Марина ЮріївнаСоколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаПавленко, Ганна ПетрівнаМоргун, Зайтуна КамілівнаГончаренко, Людмила ЛеонідівнаМищенко, Виталий ПетровичЖукова, Марина ЮрьевнаСоколенко, Валентина НиколаевнаВеснина, Людмила ЭдуардовнаЗапорожец, Татьяна НиколаевнаПавленко, Анна ПетровнаМоргун, Зайтуна КамиловнаГончаренко, Людмила ЛеонидовнаMishchenko, V. P.Zhukova, M. Y.Sokolenko, V. M.Vesnina, L. E.Zaporozhetsʹ, Т. М.Pavlenko, H. P.Morgun, Z. K.Honcharenko, L. L.2021-02-102021-02-101998Активізація пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, М. Ю. Жукова, В. М. Соколенко [та ін.] // Активізація студентів – засіб формування позитивних мотивів навчання : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 1998. – С. 92–94.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14829Одна з проблем, що стоїть перед системою освіти, полягає в активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. У розв'язанні цієї проблеми велике місце займає розвиток самостійної роботи студентів під час вивчення курсу нормальної фізіології. Студент не повинен пасивно сприймати запропоновані знання, він повинен розвивати в собі потяг до їх самостійного здобування. Роль викладача в цьому процесі - надавати необхідну допомогу та спрямовувати його дії у потрібному напрямку. Навчання - активний процес, тому треба всіляко сприяти студентам в самостійному дослідженні функціонування організму та аналізу отриманих даних. На практичних заняттях проводиться реєстрація з подальшим обговоренням ЕКГ, спірограм, мастікоциограм, реограм, досліджується швидкість руху частинок крові.ukсистема освітинавчанняпізнавальна діяльністьАктивізація пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі на кафедрі нормальної фізіологіїArticle