Пустовойт, Ганна ЛеонідівнаЯрмола, Тетяна ІванівнаКострікова, Юлія АнатоліївнаТалаш, Вікторія ВолодимирівнаТкаченко, Лідія Афанасіївна2023-11-012023-11-012022Роль інформаційних технологій навчання у підготовці сучасного лікаря / Г. Л. Пустовойт, Т. І. Ярмола, Ю. А. Кострікова [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, Полтава, 11–12 жовтня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 77–79.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22111Протиріччя у системі професійної та загальної освіти свідчать про розрив між умовами життя, які різко змінилися та системою освіти, її цілями, видами, змістом та технологіями навчання. До найважливіших причин, що породили цю кризу, відносяться: попит на якість освіти, що виріс значною мірою; нові вимоги до викладацької діяльності, консерватизм освітньої сфери та недостатня її адаптованість до потреб суспільства, що постійно змінюються, необхідність формування професійного мислення, активності та самостійності майбутніх фахівців. У ряду цих фактів стоїть недостатня розробка технологій професійного навчання. Виходячи з цього, традиційна технологія навчання майбутніх лікарів (від знання до вміння), що заснована на науковій логіці, повинна бути доповнена новими, інноваційними технологіями, що базуються на закономірностях пізнавальної діяльності.ukРоль інформаційних технологій навчання у підготовці сучасного лікаряThesis