Сологор, Ірина МиколаївнаБєляєва, Олена МиколаївнаКостенко, Вікторія ГеннадіївнаЗнаменська, Іванна ВладиславівнаГончарова, Євгенія ЄвгенівнаРоженко, Інеса ВіталіївнаТаран, Зінаїда Михайлівна2025-04-302025-04-302025-02Роль методу проєктів у формуванні фахової термінологічної компетентності здобувачів вищої освіти / І. Сологор, О. Бєляєва, В. Костенко, І. Знаменська, Є. Гончарова, І. Роженко, З. Таран // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12-14 лютого 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 233–235.УДК 378.147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26310У статті досліджується проєктна діяльність як ефективний метод формування фахової термінологічної компетентності здобувачів освіти. Розглянуто сутність та функції методу проєктів, його вплив на розвиток творчих, дослідницьких та соціальних навичок. The article explores project-based learning as an effective method for developing students' professional terminologi cal competence. The essence and functions of the project method, its impact on the development of creative, re search, and social skills are considered.ukметод проєктівфахова термінологічна компетентністькомандна роботасамооргані заціявзаємодія.project methodprofessional terminological competenceteamworkself-organizationinteractionРоль методу проєктів у формуванні фахової термінологічної компетентності здобувачів вищої освітиArticle