Прокопенко, Вікторія ВікторівнаАндрейко, Світлана СтаніславівнаПрокопенко, Виктория ВикторовнаАндрейко, Светлана СтаниславовнаProkopenko, V. V.Andreiko, S. S.2022-06-022022-06-022022-05-31Прокопенко В. В. Психолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерства / В. В. Прокопенко, С. С. Андрейко // Actual priorities of modern science, education and practice : proceedings of ХХI International Scientific and Practical Conference, May 31–03 June, 2022, Paris, France. – Paris, 2022. – Р. 520–523.978-8-88680-831-5https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18499Реалії, в яких опинилася наша країна сьогодні, актуалізують одну із провідних проблем педагогічної науки та практики – формування у здобувачів освіти лідерської компетентності. Незважаючи на тривале вивчення проблем лідерства та формування лідерської компетентності особистості різні дослідники продовжують по-різному інтерпретувати цей складний психолого-педагогічний феномен. Обговорення процесу формування лідерської компетентності у закладах фахової передвищої освіти відбулося на методичному семінарі, що проходив на базі фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ. Він передбачав розгляд питань пов’язаних із розкриттям основних теорій лідерства, компонентів та підходів до тлумачення поняття «лідерська компетентність», а також механізмів ефективного управління командою. Методичний семінар став майданчиком для обміну досвідом між учасниками, дозволивши ознайомитися із процесом формування лідерської компетентності у здобувачів освіти під час вивчення дисциплін циклів як загальної, так і спеціальної підготовки. Крім того, обмін досвідом став основою для створення спільної стратегії у напрямку формування лідерської компетентності у коледжі.ukПсихолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерстваArticle