Ждан, Вячеслав МиколайовичКітура, Євдокія МихайлівнаБабаніна, Марина Юріївна2018-04-122018-04-122018-03-22Ждан В. М. Основні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 22 березня 2018. – Полтава, 2018. – С. 88–90.УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7435Описані основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицині і терапії в підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, вивчення клінічного випадку, презентація. Охарактеризовано особливості та переваги кожного методу; The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the Postgraduate Education: brainstorm, discussion, case study, presentation. The features of each of these methods and their advantages are shown in the article.ukінтерактивність навчаннямозковий штурмкейс-методпрезентаціядискусіяОсновні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціалістаArticle