Соколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила Едуардівна2023-05-292023-05-292018Соколенко В. М. Рейтингова оцінка як елемент оптимізації освітнього процесу студентів-медиків / В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна // Якість вищої освіти: компетентнісний підхід у підготовці сучасного фахівця : матеріали XLІІІ Міжнар. наук.-метод. конф., (м. Полтава, 14–15 листопада 2018 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 80–82.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21013Одним із ключових елементів навчального процесу є стимулююча рейтингова система оцінювання. В її основу покладено поетапний контроль і накопичення рейтингових балів за різнобічну навчально-пізнавальну діяльність студентів у процесі навчання. Рейтингова система оцінювання використовується для інтенсифікації навчального процесу, для підвищення якості вивчення фізіології та підготовки фахівців в цілому, підвищення мотивації студентів до активного, свідомого навчання, систематичної самостійної роботи протягом семестру та відповідальності за результати навчальної діяльності та інше.ukрейтингова система оцінюванняпідсумковий контрольтестові питання «Крок-1»«Крок-2»«Крок-3»Рейтингова оцінка як елемент оптимізації освітнього процесу студентів-медиківThesis