Сілкова, Олена ВікторівнаТронь, Наталія ВікторівнаЛобач, Наталія ВячеславівнаТкаченко, Юлія ПетрівнаСилкова, Елена ВикторовнаТронь, Наталья ВикторовнаТкаченко, Юлия ПетровнаSilkova, E.Tron, N.Lobach, N.Tkachenko, U.2017-10-132017-10-132013Дидактичні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в процес навчання медичної та біологічної фізики іноземних студентів / О. В. Сілкова, Н. В. Тронь, Н. В. Лобач, Ю. П. Ткаченко // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 182–183.УДК 61.004+577.3+376.68https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1067В статті розглянуті основні методи підвищення ефективності навчання студентів – іноземців медичних вузів, на прикладі дисципліни «Медична і біологічна фізика», а саме дидактичні умови впровадження мультимедійної навчальної системи в учбовий процес. В статье рассмотрены основные методы повышения эффективности обучения студентов - иностранцев медицинских вузов на примере дисциплины «Медицинская и биологическая физика», а именно дидактические условия внедрения мультимедийной обучающей системы в учебный процесс.The article deals with the main methods of increasing the efficiency of training students - foreigners of medical universities, on the example of the discipline "Medical and Biological Physics", namely the didactic conditions for the introduction of a multimedia educational system into the educational process.ukмультимедіамультимедиаінформаційно-комунікаційні технологіїмедична і біологічна фізикаинформационно-коммуникационные технологиимедицинская и биологическая физикаmultimediainformation and communication technologiesmedical and biological physicsДидактичні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в процес навчання медичної та біологічної фізики іноземних студентівДидактические условия внедрения информационно-коммуникационных технологий в процесс обучения медицинской и биологической физики иностранных студентовDidactic conditions of implementation of information and communication technologies in the process of teaching medical and biological physics of foreign studentsArticle