Гасюк, Наталія ВолодимирівнаСтупак, Олена ПавлівнаЛевків, Мар'яна ОрестівнаБойченко, Ольга МиколаївнаGasyuk, N.Stupak, E.Levkiv, M.Boychenko, O.2018-03-282018-03-282014Розвиток клінічного мислення у студентів-іноземців англомовної форми навчання у субординатурі шляхом креативного підходу до проведення практичних занять / Н. В. Гасюк, О. П. Ступак, М. О. Левків, О. М. Бойченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України” (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.–наук. конф. з міжнар. участю, присвяч. 160–річчю з дня народження І.Я. Горбачевського, Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 67–70.УДК 614.253.52 (07.07)УДК 378.147=111https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7116Наявність клінічного мислення є невід’ємною складовою свідомості студента медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, стоїть відносно студентів-іноземців англомовної форми навчання. Враховуючи той факт, що наряду із загально стоматологічними знаннями фігурує питання саме лінгвістичні аспекти медичної термінології є бар’ єром на шляху отримання якісних знань та набуття практичних навичок. Запропонований авторами креативний підхід до проведення занять зі студентами англомовної форми навчання в субординатурі забезпечує як поглиблення клінічного мислення, так і розмовне мовлення, оскільки потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та чіткої співпраці із викладачем та пацієнтом; The presence of clinical thinking is an integral part of consciousness medical students. Particularly acute is the issue as a question of quality of education is relatively foreign students english language learning. Given the fact that along with general knowledge of dental question is precisely the linguistic aspects of medical terminology is a barrier to obtaining high-quality knowledge and practical skills. The authors propose a creative approach to classes with students of english learning in subordinate provides both a deepening of clinical thinking and spoken language and requires the expression of an opinion in terms of students during class and clear cooperation with the teacher and patient.ukмисленняосвітамовленняаналізсинтезthinkingeducationspeech analysissynthesisРозвиток клінічного мислення у студентів-іноземців англомовної форми навчання у субординатурі шляхом креативного підходу до проведення практичних занятьDevelopment of clinical thinking in the english-speaking foreign students forms of education by subordynaturi creative approaches to conducting workshopsArticle