Оленець, Світлана Юріївна2018-12-122018-12-122018Оленець С. Ю. Мотивація як невід’ємна складова навчання іноземних студентів / С. Ю. Оленець // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 66–67.УДК159.947.5:37.091.322-054.6-057.875https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9151Аби навчання було ефективним, іноземний студент мусить мати бажання навчатися, тобто бути вмотивованим. Своєю чергою, навчальний процес із позиції викладача має охоплювати визначення конкретних цілей і розуміння того, як слід використовувати мотивацію. Мотивація становить собою систему психологічно різнорідних чинників, які детермінують поведінку і діяльність людини. Іншими словами, вона виступає як спонукання, що викликають активність або підсилюють її. Мотивами ж прийнято вважати ті внутрішні сили, які пов'язані з потребами особистості та спонукають її до певної діяльності, спрямованої на їх задоволення. Як же викладач може мотивувати іноземних студентів до навчання і наукової діяльності? Для цього застосовують деякі прийоми, описані в статті.ukмотивмотиваціяпсихологічні прийомимотивмотивацияпсихологические приёмыmotivemotivationpsychological tricksМотивація як невід’ємна складова навчання іноземних студентівArticle