Лисаченко, Ольга ДмитрівнаЄрошенко, Галина АнатоліївнаПелипенко, Лариса Борисівна2021-04-232021-04-232020Лисаченко О. Д. Особистісно орієнтований підхід до вивчення теми «щитоподібна та прищитоподібні залози» студентами – медиками в умовах карантину / О. Д. Лисаченко, Г. А. Єрошенко, Л. А. Пелипенко // Modern problems in science : abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference, Prague, Czech Republic, November 09–12, 2020. – Prague, 2020. – С. 457–460.978-1-63649-931-4https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15690Завдяки активному впровадженню інформаційних технологій та стрімкому розвитку медичної науки і техніки, виникає необхідність постійного оновлення змісту навчального матеріалу фундаментальних дисциплін, що вивчаються в медичних вузах, в тому числі й гістології, цитології та ембріології. Принципи формування професійних компетенцій студентів при вивченні тематичної теми «Щитоподібна та прищитоподібні залози» направлені на виконання конкретних цілей: з’ясувати та закріпити дані про загальну організацію щитоподібних та прищитоподібних залоз, джерела розвитку, природу та ефекти гормонів, які вони виробляють. Слід позначити кінцеві цілі вивчення студентами даної теми, як вони сформульовані в робочій програмі з дисципліни «Гістологія, цитологія та ембріологія», а саме знати: мікроскопічну та субмікроскопічну структуру клітин, тканин і органів людини в різні вікові періоди, а також в умовах фізіологічної і репаративної регенерації та основні закономірності ембріонального розвитку тканин і органів, а саме щитоподібної та прищитоподібної залоз.ukстудентизнанняоцінюваннякарантинкомпетенціїОсобистісно орієнтований підхід до вивчення теми «щитоподібна та прищитоподібні залози» студентами – медиками в умовах карантинуArticle