Ткаченко, Олена ВікторівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаМедведь, Л. М.2021-03-012021-03-012019Ткаченко О. В. Індивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистості / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. М. Медведь // Актуальні проблеми та перспективи розвитку харчових виробництв, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 45-річчю від існування факультету харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, м. Полтава, 20–21 листопада 2019 р., – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 103–105.978-966-184-357-7https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15050У наш час широко використовується тестовий шлях оцінювання знань студентів. А слід приймати до уваги, що існує два шляхи мислення – сукцесивний (послідовний) та симультантний. Перший – притаманний лівій півкулі, домінантній у правшів, дозволяє легко виділити головне і це, зокрема, допомагає правшам розв’язувати тести досить легко. Другий – це цілісне сприйняття матеріалу, можливість об’єднувати і легко доповідати матеріал з даної теми, який вивчається на різних предметах, неможливість виділити головне. Він притаманний правій півкулі головного мозку, яка, як відомо, домінує у лівш. Тому вони, як правило, не можуть знайти вірну одну чи декілька відповідей у тестах, їм важко розібратися у розмаїтті матеріалу (не вистачає часу, іноді навіть важко виділити у конспекті головне і другорядне різними кольорами). Вчені з різних країн пропонують спеціальні підручники для лівш, в який матеріал поданий коротко, стисло, але збагачений на схеми, малюнки, таблиці.ukтестовий шляхсукцесивний шлях мисленнясимультантний шлях мисленнялівшаправшамультимедійна презентаціястуденти-іноземціІндивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистостіIndividualization of education as one of the priority directions of modern pedagogy taking into account individual-typological features of personalityArticle664:640.4:338.48