Трибрат, Тетяна АнатоліївнаШуть, Світлана ВолодимирівнаБорисова, Зінаїда ОлексіївнаГончарова, Олена Олегівна2019-04-152019-04-152019Значення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаря / Т. А. Трибрат, С. В. Шуть, З. О. Борисова, О. О. Гончарова // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 226–227.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10110Головне завдання соціально-психологічної підготовки сімейного лікаря – здатність бачити і розв’язувати проблеми, пов’язані зі здоров’ям людей, у контексті конкретних ситуацій їхнього життя, з урахуванням особливостей міжособистісних стосунків, на основі розуміння всієї складності цих ситуацій і взаємин, розуміння індивідуальних особливостей пацієнтів і членів їхніх родин; спроможність визначати зміст тих чи інших подій і ситуацій і відповідним чином впливати на їхній перебіг; The main task of social and psychological training of family doctor is ability to find and solve problems that are connected with peoples health in the context of concrete situations in their life, taking into account feature of the interpersonal relations, on the basis of understanding of all situations and relationships, understanding individual features of patients and their family members, abilities to define sense of these or those events and situations and to influence correspondingly in such a way on their course.ukпрофесійна освітасімейний лікаркомпетентнісний підхідсоціально-педагогічна підготовкаprofessional educationfamily doctorcompetency-based approachsocial and pedagogical preparationЗначення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаряArticle