Каськова, Людмила ФедорівнаПавленкова, Оксана СергіївнаАмосова, Людмила ІванівнаУласевич, Лариса ПавлівнаСадовські, Марина ОлександрівнаВащенко, Ірина ЮріївнаАндріянова, Ольга ЮріївнаМархоцька, Юлія ВіталіївнаКаськова, Людмила ФёдоровнаПавленкова, Оксана СергеевнаАмосова, Людмила ИвановнаУласевич, Лариса ПавловнаСадовски, Марина АлександровнаВащенко, Ирина ЮрьевнаАндриянова, Ольга ЮрьевнаМархоцкая, Юлия ВитальевнаKaskova, L. F.Pavlenkova, O. S.Amosova, L. I.Ulasevych, L. P.Sadovski, M. O.Vashchenko, I. Yu.Andriyanova, O. Yu.Markhotska, Yu. V.2025-03-252025-03-252025Принципи фасилітації в навчальному процесі / Л. Ф. Каськова, О. С. Павленкова, Л. І. Амосова [та ін.] // Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 20 березня 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 109–110.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25932Висвітлено ключові якості викладача як наставника в освітньому процесі, принципи й види фасилітації, які допомагають викладачу під час проведення практичних і лекційних занять у вищій школі. Освещены ключевые качества преподавателя как наставника в образовательном процессе, принципы и виды фасилиции, которые помогают преподавателю во время проведения практических и лекционных занятий в высшей школе. Key qualities of a teacher as a mentor in the educational process. Principles and types of facilitation that help the teacher during practical and lecture classes in higher education.ukвикладачздобувач освітивища освітафасилітаторкомпетенціяпреподавательсоискатель образованиявысшее образованиефасилитаторкомпетенцияteacherstudent of educationhigher educationfacilitatorcompetenceПринципи фасилітації в навчальному процесіПринципы фасилитации в учебном процессеPrinciples of facilitation in the educational processArticle