Петров, Євген ЄвгеновичІваницька, Тетяна АнатоліївнаКозакевич, Олена БорисівнаТреумова, Світлана ІванівнаPetrov, Ye. YeIvanitskaya, T. AKozakevych, O. BTreumova, S. I.2023-03-302023-03-302021Дистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладача / Є. Є.Петров, Т. А. Іваницька, О. Б. Козакевич, С. І. Треумова // Актуальні проблеми вищої медичної освіти і науки : матеріали доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Харків, 8 квітня, 2021р.). – Харків, 2021. – С. 153–155.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20424Сучасні вимоги до проведення навчального процесу зумовили необхідність впровадження нових високотехнологічних методів у традиційне навчання. Дистанційна освіта вже міцно увійшла до нашого життя. Цьому сприяв бурхливий розвиток IT-технологій. Разом з тим, ця форма навчання ставить перед працівниками вищої школи, у тому числі й медичної, нові завдання і вимоги відповідності. Сучасний викладач медичного вищого навчального закладу повинен мати високий рівень знань не лише в галузі своєї спеціалізації, але й у володінні сучасними інформаційними та новітніми мультимедійними нанотехнологіями, що допоможе йому у роботі зі здобувачами освіти при дистанційному навчанні. На викладача покладається велика відповідальність у керуванні навчальним процесом, у створенні високоякісного блоку навчально-методичного матеріалу, у допомозі студентам щодо створення індивідуального навчального плану. Він проводить заняття, онлайн-лекції, консультації, керує навчальними проектами. Тому викладач повинен постійно підвищувати та удосконалювати свій рівень кваліфікації, у тому числі й щодо інформаційних технологій.ukдистанційна форма навчанняклінічні дисциплінивища медична освітаДистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладачаThesis