Таран, С. Г.Перехода, Л. О.Таран, К. А.Сич, І. А.2020-07-082020-07-082019Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії / С. Г. Таран, Л. О. Перехода, К. А. Таран, І. А. Сич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 396–399.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13088Стаття присвячена проблемам інтеграції наук в сучасному освітньому просторі вищої школи. На прикладі оновленої навчальної програми з фармацевтичної хімії, рекомендованої для фармацевтичних факультетів університетів України, аргументовано сучасну тенденцію синергізму навчальних дисциплін.The article is devoted to the problems of integrating sciences in the modern educational space of higher education. Using the example of the updated program in Pharmaceutical Chemistry recommended for the Pharmaceutical faculties of Ukrainian universities, the current trend of synergy of academic disciplines is argued.ukінтеграція наукфармацевтична хіміявища освітаintegration of sciencespharmaceutical chemistryhigher educationІнтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хіміїArticle54:615.011:378.016