Богиня, Лариса ВікторівнаГорбенко, Євгенія ВалеріївнаТрусова, Людмила Василівна2020-09-032020-09-032020Богиня Л. В. Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 26–28.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13489Розглянуто питання підготовки іноземних громадян на початковому етапі вивчення мови до фахової комунікації, зокрема в медичній сфері. Проаналізовано шляхи формування комунікативних навичок і деякі види завдань для розвитку вмінь у всіх видах мовленнєвої діяльності.The article deals with the preparation of foreign dtizens at the beginning stage of language learning for professional communication, particular in the medical field. The ways of communication skills forming and some types of tasks for the skills development in all types of speech activity have analyzed.ukіноземні громадянимова навчаннядидактичні матеріалифахова комунікаціямотиваціяадаптація до навчанняforeign citizenslanguage of teachingdidactic materialsprofessional communicationmotivationadaptation to learningФахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчанняArticle