Міщенко, Віталій ПетровичСоколенко, Валентина МиколаївнаМоргун, Зайтуна КамілівнаВесніна, Людмила Едуардівна2021-03-092021-03-092005Підхід до організації й керування самостійною роботою студентів / В. П. Міщенко, В. М. Соколенко, З. К. Моргун, Л. Е. Весніна // Сучасні підходи до викладання теоретичних і клінічних дисциплін у медичному вузі : матеріали навча.-метод. конф., м. Полтава, 2005 р. – Полтава, 2005. – С. 153–155.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15133Формування сучасного фахівця будь-якого профілю передбачає наявність у нього вмінь і навичок самостійного засвоєння знань. Опановувати прийомами і методами самоосвіти студенти змушені в ході вивчення дисциплін, спираючись на власний, поки що незначний досвід, методом «проб і помилок». Суттєво допомагають студентам у засвоєнні елементів знань і опануванні практичними навичками викладачі, цілеспрямовано і безупинно контролюючи самостійну роботу. Питанням організації і методики самостійної роботи варто приділити особливу увагу у вивченні нормальної фізіології, оскільки у студентів 2 курсу, на якому вивчається цей предмет, ще повністю не сформовані навички самостійної роботи. У зв’язку з уведенням кредитно-модульної системи організації навчального процесу зростають вимоги і до організації самостійної роботи студентів. Кредитно-модульна технологія навчання - це цілісний алгоритм повного засвоєння знань та вмінь майбутніми фахівцями за структурно інтегрованими програмами в кредитних вимірах з метою докладання максимальних інтелектуальних зусиль для їх вчасного засвоєння.ukкредитно-модульна системапідсумково-оцінювальний контрользасвоєння елементів знаньсамостійна робота студентівлекціяПідхід до організації й керування самостійною роботою студентівThesis