Гаврильєв, Віктор МиколайовичБондаренко, Валерій ВолодимировичБойко, Ігор ВасильовичГаврильев, Виктор НиколаевичБондаренко, Валерий ВладимировичБойко, Игорь ВасильевичGavrilev, V.Bondarenko, V.Boiko, I.2018-05-242018-05-242015Гаврильєв В. М. До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів / В. М. Гаврильєв, В. В. Бондаренко, І. В. Бойко // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2015. – С. 39–41.УДК 61:378(082).https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026Визначені психолого-педагогічні принципи об’єктивності оцінювання знань студентів. Наголошено на тому, що процес оцінювання знань у медичному виші потребує особливого підходу, оскільки медицина — наука не точна і в процесі підготовки лікаря потрібно розвивати в студента вміння швидко приймати зважені та обґрунтовані рішення, що базуються на фундаментальних знаннях, підкріплених уміннями і навичками; Определены психолого-педагогические принципы объективности оценивания знаний студентов. Отмечено, что процесс оценки знаний в медицинском вузе требует особого подхода, поскольку медицина - наука не точная и в процессе подготовки врача нужно развивать у студента умение быстро принимать взвешенные и обоснованные решения, основанные на фундаментальных знаниях, подкрепленных умениями и навыками; The psychological and pedagogical principles of the objectivity of students' knowledge evaluation are determined. It is emphasized that the process of assessing knowledge in medical school requires a special approach, since medicine is a science that is not precise and in the process of preparing a doctor it is necessary to develop the student's ability to quickly make informed and substantiated decisions based on fundamental knowledge backed up by skills and abilities.ukоцінкасимпатіяантипатіяоб'єктивністьassessmentsympathyantipathyobjectivityоценкасимпатияантипатияобъективностьДо питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентівArticle