Шепітько, Володимир ІвановичШепитько, Владимир ИвановичShepit'ko, V.Єрошенко, Галина АнатоліївнаЕрошенко, Галина АнатольевнаYeroshenko, G.Білаш, Сергій МихайловичБилаш, Сергей МихайловичBilash, S.Лисаченко, Ольга ДмитрівнаЛисаченко, Ольга ДмитриевнаLisachenko, O.Вільхова, Олена ВікторівнаВильховая, Елена ВикторовнаVilhova, O.Климач, Тетяна МиколаївнаКлимач, Татьяна НиколаевнаKlimach, T.2017-11-202017-11-202015Мотиваційна готовність студентів першого курсу до навчання у медичному вузі / В. І. Шепітько, Г. А. Єрошенко, С. М. Білаш [та ін.] // Світ медицини та біології. – 2015. – № 3 (52). – С. 169–172.2079-8334УДК 378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3127В статі наведені результати психологічного дослідження, щодо мотивації до навчання, яке проводилося серед студентів першого курсу медичного, стоматологічного факультету ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія». Встановлено, що провідними мотивами навчальної діяльності студентів є придбання глибоких знань, стати висококваліфікованим фахівцем, отримати диплом, успішно вчитися, складати іспити на «добре» і «відмінно», забезпечити успішність майбутньому професійному діяльності. Найменш значимими мотивами, згідно із дослідженням, з'явилися такі: бути постійно готовий до черговим занять, не запускати предмети навчального циклу, виконувати педагогічні вимоги, бути прикладом однокурсникам, уникнути засудження та покарань погану навчання; В статье представлены результаты психологического исследования, относительно мотивации к учебе, которое проводилось среди студентов первого курса медицинского и стоматологического факультетов ВГУЗ Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия». Было уставлено, что ведущими мотивами учебной деятельности студентов являются приобретение глубоких знаний, получение диплома, успешная учеба, сдавание экзаменов на «хорошо» и «отлично», обеспечение успешного будущего в плане профессиональной деятельности. Наименее значимыми мотивами, согласно исследованию, были следующие: быть постоянно готовым к очередному занятию, не запускать предметы учебного цикла, выполнять требования преподавателя, быть примером однокурсникам, избегать осуждения и наказания за плохую учебу; In the article the brought results of psychological research, in relation to motivation to the studies, that was conducted among the students of the first course medical, stomatological departments of the “Ukrainian medical stomatological academy”. It was established that leading reasons of educational activity of students are acquisitions of thorough knowledge, to become a highly skilled specialist, to get a diploma, to study successfully, to pass exams “good” and “excellent”, to provide success in the future professional activity. The least meaningful reasons, according to research, were the following: to be constantly ready to the next class, not to introduce the subjects of the curriculum, to meet the tutor’s requirements, to be an example for peers, to avoid conviction and punishments for poor studies.ukмотиваціямотиваційний комплекс особистостіпридбання знаньмотивациямотивационный комплекс личностиприобретение знанийmotivationmotivation complex of personalityself-expressionМотиваційна готовність студентів першого курсу до навчання у медичному вузіМотивационная готовность студентов первого курса к обучению в медицинском вузеМotivational readiness of freshmen to study at medical HEIsArticle