Ксьонз, Ігор ВолодимировичГриценко, Євген МиколайовичПилипюк, Євген ВікторовичОвчар, Олег Володимирович2024-06-042024-06-042024Використання варіантів методики «стандартизований пацієнт» у викладанні клінічних дисциплін / І. В. Ксьонз, Є. М. Гриценко, Є. В. Пилипюк, О. В. Овчар // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 125–126.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23942Описано модель практичних занять із клінічної дисципліни, засновану на освітній технології «Стандартизований пацієнт» із проведенням ділової гри «дитина – батьки – лікар». Така форма навчання дозволяє здобувачам усвідомити основні проблеми опанування навичок комунікації, обстеження, медичного сортування і прийняття науково обґрунтованих клінічних рішень; The article describes a model for conducting practical classes in the clinical discipline based on the educational technology of the "standardized patient" and the business game "child – parents – doctor". This form of training allows students to realize the main problems in mastering the skills of communication, examination, medical triage and evidence-based clinical decision-making.ukстандартизований пацієнтділова граметод активного навчанняпрофесійна підготовкамедицинаstandardized patientbusiness gameactive teaching methodprofessional trainingmedicineВикористання варіантів методики «стандартизований пацієнт» у викладанні клінічних дисциплінArticle