Ефендієва, Світлана МиколаївнаЭфендиева, Светлана НиколаевнаEfendiieva, S. M.Протовень, Оксана ПавлівнаПротовень, Оксана ПавловнаProtoven, O. P.Мелащенко, Марина ПетрівнаМелащенко, Марина ПетровнаMelaschenko, M. P.2019-11-222019-11-222019Ефендієва С. М. Ретровведення як один із напрямів підвищення якості викладання англійської мови / С. М. Ефендієва, О. П. Протовень, М. П. Мелащенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 114–117.37.016:811.111’243:37.091.33-021.67https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11367У статті порушено проблему поєднання ретровведень та інноваційних форм і методів роботи як один з напрямків підвищення якості навчально-виховного процесу. Особливу увагу приділено гіпотетичному евристичному діалогу Платона та наведено приклади предтечій, які широко використовуються нині; The problem of combination of retroinnovations and innovative forms and methods as one of the directions of improving the quality of the educational process are discussed in our article. Particular attention is paid to the hypothetical heuristic dialogue of Plato and examples of precursors that are widely used today; В статье затронута проблема сочетания ретровведений и инновационных форм и методов работы как одно из направлений повышения качества учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено гипотетическому эвристическому диалогу Платона и приведены примеры предтечений, которые широко используются в настоящее время.ukретровведенняевристичний діалогметодиприйомиretro-innovationheuristic dialoguemethodstechniquesретровведенияэвристический диалогметодыприемыРетровведення як один із напрямів підвищення якості викладання англійської мовиArticle