Boikovskaya, О. Y.Меleshko, V. S.Khmil, O. V.Chupryna, L. F.Хміль, Олена ВсеволодівнаЧуприна, Леонід Федорович2019-08-292019-08-292018Результати гігієнічного навчання в дитячому дошкільному колективі на показники гігієни ротової порожнини дітей / O. Y. Boikovskaya, V. A. Меleshko ; наук. керівник : O. V. Khmil, L. F. Chupryna // Матеріали 74-ї Всеукраїнської студентської наукової конференції "Medical students' conference in Poltava" (MEDSCOP 2018), м. Полтава, 29–30 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 32.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10747Погана гігієна ротової порожнини призводить до порушення її гомеостазу і погіршення показників ротової рідини, що негативно впливає на стан зубів та тканин пародонту. Гігієнічне навчання та виховання дітей є обов’язковим компонентом усіх профілактичних програм. Існуючі групові програми профілактики найбільш доступні, економічно вигідні і представляють собою найбільш ефективні методи профілактики основних стоматологічних захворювань. Але адекватна індивідуальна гігієна порожнини рота так само є невід’ємним компонентом профілактики карієсу зубів і патології тканин пародонту. Тому метою нашого дослідження стало визначення ефективності гігієнічного навчання у дітей дошкільного віку.ukгігієна ротової порожнинидіти дошкільного вікуРезультати гігієнічного навчання в дитячому дошкільному колективі на показники гігієни ротової порожнини дітейResults of hygienic training in the children's preschool team on indicators of oral hygiene of childrenThesis