Вечерок, Ольга МиколаївнаТрусова, Людмила ВасилівнаСкальська, Світлана Анатоліївна2023-09-212023-09-212023Вечерок О. М. Підтримка психоемоційного балансу під час аудиторних і онлайн-занять з іноземними студентами першого року навчання / О. М. Вечерок, Л. В. Трусова, С. А. Скальська // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 26–27.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21681Розглянуто методи й засоби відновлення психоемоційного балансу в студентів-іноземців під час аудиторних і онлайн-занять на початковому етапі навчання. У безпосередньому спілкуванні рекомендується застосовувати гумор, діалоги, міні-розповіді. У процесі дистанційного навчання використовувати навчальні презентації, завдання ігрового характеру (вікторини, кросворди, анаграми, картки), відеофільми.The article explores the methods and means of restoring the psycho-emotional balance of foreign students at classroom and online classes at the pre-university stage of education. It is recommended to use humor, dialogues, and mini-stories in direct communication and use educational presentations, game tasks (quizzes, crosswords, anagrams, cards), video films for distance learning.ukстресадаптаціяпсихоемоційний балансіноземні студентиstressadaptationpsycho-emotional balanceforeign studentsПідтримка психоемоційного балансу під час аудиторних і онлайн-занять з іноземними студентами першого року навчанняArticle